عشق يعني حسرت
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 


 



مهیار رحیمی

 

 

 

 

عشق را بی دست و پایی،دست و پایی دیگر است


راه گــم کـردن دریــن ره رهـنـمــایــی دیــگــر اســت
 

 



مهیار رحیمی

 




عاشق مشوید اگر توانید


تا در غم عاشقی نمانید



مهیار رحیمی

 

 




عجبست اگر توانم ،که سفر کنم ز دستت

به کجا رود کبوتر،که اسیر باز باشد؟

زمحبتت نخواهم ،که نظر کنم به رویت

که محب صادق آن است که پاک باز باشد

 



مهیار رحیمی

 

 




عشـق ، اول ناتـوانان را بـه مـنـزل مي‌بـرد

خار و خـس را زودتر دريا به ساحل مي‌برد



مهیار رحیمی

 

 




عادتم داد خیال تو،که به یادت باشم

یــاد مـن هم نکنی باز به یادت باشم
 



مهیار رحیمی

 

 





عمریــه مونـدم توی مصــراع اول چشــات

فقط این فعل و بلد شدم که میمیرم برات



مهیار رحیمی

 

 





عشق باید بر زبان جاری شود

تا طبـیــب روز بـیــماری شــود
 



مهیار رحیمی

 

 




عقل ميگفت که دل منزل و ماواي من است

 

عشق خنديد که يا جاي تو يا جاي من است
 



مهیار رحیمی

 

 





عشق آنست که بلبل با رخ گل ميکند

 

صد جفا از خار گل بيند تحمل ميکند



مهیار رحیمی

 

 





عجب تیر کمانیست ابروانت

زدی بر دل به قربان نشانت

دعا کردم شبی را تا سحرگاه

که شاید صبح گردد با لبانت
 



مهیار رحیمی

 

 





عالم از شور و شر عشق خبر هيچ نداشت

 

فتنه انگيز جهان نرگس جادوي تو بود
 



مهیار رحیمی

 

 






عيش امروز علاج غم فردا نکند

 

مستي شب ندهد سود به خميازه صبح



مهیار رحیمی

 

 





عشق را با هردلي نسبت به قدر جوهر است

 

قطره بر گل شبنم و در قعر دريا گوهر است



مهیار رحیمی

 

 




عشق يعني حسرت پنهان دل

 

زندگي درگوشه ويران دل

 

عشق يعني سايه اي دريك خيال

 

ارزويي سركش وگاهي محال
 



مهیار رحیمی

 

 





عاشقان را بگذارید بنالند همه

 

مصلحت نیست که این زمزمه خاموش کنید
 



مهیار رحیمی

 

 



عاشقان چون عهد با جانان کنند

 

جان شیرین بر سر پیمان کنند
 



مهیار رحیمی

 

 




غم من رنگ دوران را عوض کرد

 

لباس  نوبهاران  را عوض کرد

 

ببين توفان آهم را که امشب

 

مسير باد وباران را عوض کرد
 



مهیار رحیمی

 

 




غريبي بس مرا دلگير دارد

 

فلک بر گردنم زنجير دارد

 

فلک از گردنم زنجير بردار

 

که غربت خاک دامن گير دارد
 



مهیار رحیمی

 

 




غصه نخور مسافر هميشه اينجوري نيست

 

هميشه كه عزيزم راهت به اين دوري نيست
 



مهیار رحیمی

 

 



غرق خون بود و نمی مرد ز حسرت فرهاد

 

خواندم افسانه شیرین و به خوابش کردم

 


مهیار رحیمی

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: